Webináře
ETIKETA LEKTORŮ A TRENÉRŮ
ETIKETA NENÍ VĚDA - pro všechny, které zajímají zákoutí a nástrahy etikety
Umění chovat se laskavě a zároveň profesionálně je základem pro osobní i profesní úspěch.
Získáte jistotu ve vystupování a sociálním kontaktu, budete oblíbenými společníky a obchodními partnery.
VUCA LEADER VE VUCA SITUACI - pro manažery, vedoucí týmu
Víte v čem žijeme a jak to přežijeme? Co je to VUCA svět, jaké v něm platí zákony a co potřebuje moderní manažer vědět, umět a dělat, aby svůj tým a svoji společnost v tomto světě vedl k žádoucím výsledkům?
Provedu vás konkrétním kroky, budeme si definovat nové dovednosti.
• Co je to VUCA svět.
• Jak se mění role manažera a leadra.
• Jak komunikovat s týmem – nástroje (mail, telefon, videokonference, intranet).
• Jak vést tým, jak pracovat v této situaci s týmem - motivace, sledování výkonu, zpětná vazba.
VEDENÍ SLOŽITÝCH ROZHOVORŮ - pro manažery, vedoucí týmu
Složitá situace vyžaduje mimořádnou komunikace. Naučím vás, jak vést nepříjemný rozhovor např. o výpovědi, o snížení bonusu, o zrušení projektu nenásilnou formou, aby „škody“ byly co nejmenší.
• Klíčová pravidla pro rozhovor.
• Příprava – faktory, které rozhovor ovlivňují a rozhodují o úspěšnosti rozhovoru.
• Práce s domněnkami a stereotypy.
• Jak dosáhnout společného akceptovaného řešení, dohody, uklidnění situace a emocí.
NETIKETA – ANEB INSPIRUJÍCÍ VIRTUÁLNÍ ETIKETA - pro všechny, kteří jsou odkázáni a nebo chtějí komunikovat, prezentovat, mentorovat nebo školit po onlinu.
Etiketa není přežitek, je to nástroj pro zlepšení mezilidských vztahů, podpora naší profesionality, je to přítelkyně PRVNÍHO DOJMU. Netiketa, etiketa po síti má rovněž svoje pravidla, díky kterým budeme vnímáni jako příjemní a profesionální partneři v obchodní i soukromé komunikaci, ať už virtuálně nebo po telefonu či v emailu.
• Jak komunikovat online – role verbální a neverbální komunikace.
• Nač si dát pozor, aby nevzniklo nedorozumění - volba slov.
• Jaká jsou nebezpečná slovní spojení.
• Práce s obrazem – pár triků, abyste byli dobře viděni i správně slyšeni.
• Práce s hlasem na obrazovce, v telefonu.
• Psaní emailů – struktura, stylistika, obsah versus forma.
PANIKA A JAK SE JÍ VYHNOUT - pro všechny
Webinář s radami, jak ZMÍRNIT STRES A VYUŽÍT DANOU SITUACI VE SVŮJ PROSPĚCH – jak si zorganizovat den, práci, vztahy. Jak se vyrovnat s náročnou a novou životní situací? Jak hospodařit, když je příjem náhle nula? Pár mým osobních rad, jak tuto situaci využít ve svůj prospěch a jak se připravit na to, co přijde, až toto přejde :)
• Praktické rady a tipy nač se zaměřit v této chvíli.
• Jak vnímat události a vytěžit z toho maximum – co mi to přináší a jak s tím naložím.
• Co pod vlivem současné situace PŘESTANU dělat, BUDU DÁL dělat, ZAČNU dělat.
• Jak pracovat z domova a nezbláznit se – 10 praktických rad.
• Jak si udržet vztah.
CO POTŘEBUJEME V TÉTO CHVÍLI - UMĚT POŽÁDAT O POMOC A BÝT EMPATIČTÍ – „Zachraňujme“ nejdřív sebe sama, abychom mohli pomoci druhým.
Jsme v těžké a zcela nové životní situaci, všichni. Naše vztahy dostávají zabrat. Riziko, že nevědomky ublížíme, urazíme, nepochopíme se, je vyšší než dřív. Možnosti, jak takto napáchané škody napravit, jsou naopak menší. Potřeba si porozumět je velmi silná. Schopnost požádat o pomoc je klíčová pro naše přežití. Na řadu přichází emoční inteligence.
• Co je to emoční inteligence a proč se bez ní neobejdeme.
• Co je prosba a co rozkaz a jak poprosit, abychom dostali, co chceme a co potřebujeme.
• Jak pochopit souvislosti mezi našimi emocemi a našimi potřebami.
• Rozumíme si? – nástroje: parafrázování, zpětná vazba.
• Empatie jako cesta k pochopení a SPOLU - PRÁCI.