Kateřina Braithwaite My Bright Way
To Your Success
BW TaLKS, s.r.o. Training and Learning, Knowledge, Seminars Kateřina Braithwaite My Bright Way To Your Success

Akce

15.1. 2024 - The 5 Chairs - international workshop for the company Fortegra/Defend Insurance Group
 
An amazing group of people from 13 countries. Enjoying every moment of our training about diversity, inclusion - and emotional intelligence in daily company life. A wonderful @andazprague - the most beautiful training room I have ever trained in. We went together from resistance to openness, through avoidance to accountability to end with connection and collaboration. What a journey!
 


 
12.10.2023 - Etiketa pro žáky 9.třídy
 
Někdy stačí tak málo a

⚜máte energii na dalších 30 dnů,
⚜máte pocit, že to dává smysl,
⚜máte nové podněty.
Paní ředitelka ZŠ Kladská mě pozvala přednášet deváťákům o etiketě. Odvážně jsem přijala, mám jisté sklony k sebemrskačství a hlásání pravd😉.
Přivítaly mě dvě třídy, asi 40 14-15ti letých. Napětí, co bude bylo cítit ve vzduchu. V první lavici mi hned dech vyrazili čtyři elegáni v sakách.
A pak už to šlo jako po másle, k nevíře.
Probrali jsme všechno: návštěvu v ředitelně, první rande, náhlé setkání s rodiči dívky až po velké téma - šifra oblékání aneb co si na nás a o nás druzí přečtou.
A i to, jak rodiče rozklíčovávají naši neverbální komunikaci a proč ji někdy schytáme, i když jsme "Přece nic neřekli".
A po 60 minutách mi studenti vyrazili dech podruhé - spontánním potleskem ve stoje!❤ Děkuji, děkuji, děkuji.
A díky paní ředitelce Mgr.Kateřině Vávrové za důvěru.



9. 2. 2023 - Složité rozhovory — Workshop
 
Naše myšlenky determinují naše chování. Naše chování vyvolává reakce a chování našeho okolí , a to v nás vyvolává emoce, které se mění v činy a reakce a chování…kruh se uzavřel.
Řešíme, komunikujeme, reagujeme. 
 
Čím složitější rozhovor nás čeká, tím lépe se připravme:
H= head: přemýšlejme, čeho chci dosáhnout, jaký je můj vztah s daným člověkem, je mezi námi důvěra a jaká?
H= hand: připravme se- jak bude znít mé pozvání, kde se potkáme, vhodný čas, první věta!
H= heart: buďte autentičtí, upřímní, otevření.
 
Složité rozhovory jsou součástí našich životů. Mají svou dynamiku a vnitřní logiku, svá pravidla.
Diskutovali jsme o tom a procvičovali techniky vedení rozhovorů.
 
 

Jihlava 8.-9.12.2022

Slavnostní zakončení ročního TALENT PROGRAMU společnosti VoZP se opět povedlo.

Talenti roku 2022 prezentovali 12 celofiremních projektů, na kterých se aktivně podílejí. VoZP má opravdu dobře „našlápnuto“ do roku 2023.

S Talenty se ve VoZP počítá. Z 24, kteří programem prošli v roce 2020 - 2,  jich letos 25% postoupilo na vyšší vedoucí pozice. A tím to nekončí.

Talent program pro 8 vybraných pokračuje a já se opět těším na zajímavá manažerská témata: jak vést projekty, řízení změny, vedení složitých rozhovorů, jak zvládat konflikty v týmu i jak dobře vést hodnocení v závěru roku.

VoZP akce Jihlava    VoZP akce Jihlava foto 2

 


Listopad 2022

CzechInvest - Profesionální etiketa, Interkulturní spolupráce, Diplomatický protokol

Parta šikovných, talentovaných, vzdělaných a vzdělávajících se lidí, to je pro lektora radost! A témata jako Profesionální etiketa, Interkultura, Diplomatický protokol - je skvělé, že vnímáme, jak je důležité dobře reprezentovat svou zemi na mezinárodních setkáních, být si vědom rozdílností a ke svým obchodním partnerům přistupovat s respektem. 

Kudos👏pro CzechInvest 🇨🇿🇪🇺

 


Fortuna - školení DiSC

Další trénink, kde se v jedné místnosti potkali kolegové z různých kultur, aby lépe pochopili jeden druhého a své podřízené a nadřízené "odjinud“. Tentokrát pro lidi 8 různých národností, pracující pro společnost FORTUNA, FGE.

Práce v mezinárodním prostředí má svá specifika a úskalí, ale je nesmírně obohacující. Ovšem pokud jste otevřeni se učit, vnímat, což lidé v této společnosti bezesporu jsou.

Učili jsme  se rozeznat, co je dáno osobností člověka a co je  ovlivněno jeho kulturou, vždy je to kombinace obojího. Věčný trojúhelník našeho chování, myšlení, kultury.

Každá kultura má svá specifika, své hodnoty, své hrdiny. Naši lidé v týmu jinak vnímají čas, mají rozdílné hodnoty i např.způsob přijímání a dávání zpětné vazby.

    

 


31.5. 2022 - Hotel Carlo IV. - Večeře s etiketou

Odpolední workshop pro tým manažerů a Account manažerů společnosti HITACHI VANTARA na téma Business etiketa v mezinárodním prostředí pokračoval praktickým nácvikem stolování s vynikajícím 5ti chodovým menu a napároanými víny.

Reference

"Dovolte mi, za náš tým, poděkovat za příjemnou a přínosnou akci. Pokud mohu hodnotit, děláte to moc dobře a nenásilně."

        

 


VoZP - Talent program

Již třetím rokem je naše společnost partnerem VoZP při rozvoji jejích talentovaných manažerů a lídrů.
Do programu, který má 2 části, je zapojeno v současné době 26 talentovaných lidí ze všech regionů. Jsme rádi, že můžeme být součástí.

Reference

"Při hodnocení Talent programu mohu opět jen chválit. Paní Kateřina je velmi inspirativní žena a vzor toho, co nás „učila“ (což není tak samozřejmé, jak by se mohlo zdát). Jednotlivé přednášky mě obohatily a doufám, že stále více věcí budu začleňovat do každodenního života, jak pracovního tak i osobního. Setkávání mi také pomohlo k bližšímu seznámení s některými kolegy, které jsem do té doby znala jen po telefonu. Ohledně projektů jsem ze začátku nebyla příliš nadšená, ale vybrala jsem si takový, který se přímo váže k mé práci, a dozvěděla se spoustu užitečných informacích (i poté od kolegů při prezentování ostatních projektů). Proto bych opět hodnotila jen pozitivně, že se i nadále budeme moci zapojovat do projektů a jejich realizace."

    

 


Program pro talenty ve společnosti AURES HOLDING

Téměř po 3 letech jsme úspěšně ukončili program pro talentované manažery společnosti. Našimi rukami prošlo 38 šikovných a motivovaných lidí. Školilo se online i prezenčně, diskutovalo, trénovalo.

Probrali jsme abecedu úspěšného autentického VUCA lídra: emoční inteligence, diversita, vedení a motivace lidí, delegování, řízení času, plánování, krizový a projektový management. Nechyběla témata jako přesvědčivá prezentace, efektivní komunikace, asertivní zvládání konfliktních situací, jak vést složité rozhovory a mnoho dalších. 

Je fajn, že i v dobách šetření a nepředvídatelnosti si někteří zaměstnavatelé uvědomují, že teď je ten nejlepší čas investovat do svých klíčových lidí, mít zaměstnance na prvním místě. Jen s nimi se pak dokážeme odrazit od dna.

Reference

"Máme za sebou roční rozvojový program s názvem Succesorry, který je určený pro potenciální nástupce divizích ředitelů, kdy jsme se pravidelně každý měsíc setkávali při společných workshopech zaměřených na manažerský a osobnostní rozvoj a zároveň jsme měli rozvoj se svým manažerem a koučem. Celý program byl pod záštitou Kateřiny Braithwaite, se kterou jsme měli mnoho inspirativních školení, jako například metodu 5 židlí, verbální a neverbální komunikaci a mnoho dalšího. Cením si této zkušenosti a toho, že mě mohl vést někdo, jako je Kateřina. Naučila mě spoustu věcí a dala mi nadhled v určitých manažerských situacích."

    

Ohlasy klientů

Ing. Lucie Klimentová

Müller ČR/SR k.s.

Na školení jsem se moc těšila, neboť Kateřina je skvělý lektor a řečník, věděla jsem, že nudit se nebudu. Také název školení zněl slibně „5 chairs“. Tento workshop skvěle propojuje teorii s praxí, spoustu situací si rovnou vyzkoušíte a setkáte se s mnoha zajímavými lidmi různých oborů. Školení je vhodné jak pro firmy jako nástroj zlepšení interní i externí komunikace, tak i pro soukromé osoby, které mají chuť změnit svůj způsob komunikace vůči sobě, rodině i vůči svému okolí. Kateřina je zkušený odborník, ví o čem mluví, takže jestli váháte, zda na školení jít, pak já ho všem vřele doporučuji.

Stanislav Štygler

Komerční banka, a. s.

Moderní Etiketa v praxi mě bavila. Paní Kateřina Braithwaite je veliký profesionál a dáma. Srozumitelně vysvětlí nejen to, jak se chovat při různých příležitostech, ale také smysl tohoto počínání. Doporučuji všem, kteří chtějí být o kousek lepší.

Barbora Fridrichová

Sazka

Dlouho mě nějaké školení tak nezaujalo jako to od paní Braithwaite. Její prezentační dovednosti jsou neuvěřitelné - oční kontakt, témata, prokládání příhodami z praxe. Chtěla bych mít toto školení každý týden .)) A to většinou na školení vydržím poslouchat hodinu, a pak začínám mít problémy se soustředěním. Nechápu, že jsme tam byli 4 hodiny. Super, super, super.

Franco Moscetti

ex-CEO společností Amplifon / Sole 24 Ore

Louise přistupuje k lidem s důvtipem a pokorou, aby uvěřili, že člověk se v životě může vždy zlepšit, pokusit se porozumět tomu druhému bez toho, že by ho soudil, a naslouchat názorům ostatních bez ohledu na to, jak různorodé mohou být. V současném multikulturním a globalizovaném světě, kde je zvládání rozmanitosti klíčem k úspěchu, by Louisina doporučení měla být morálním závazkem. Tento program bych doporučil každému. Může být využit jak pro sebereflexi, tak i pro rozvoj vlastních manažerských dovedností. V mé předchozí roli CEO italské dceřiné společnosti jednoho nadnárodního koncernu mi Metoda 5 židlí pomohla posunout můj tým z průměrného až po jeden z nejlepších oceněných. Metoda 5 židlí je užitečná a praktická a zaručuje kontinuální změnu.

Jiří Svěrák

Katerina is strong senior expert and it's my pleasure to work with for many aspects: trust, confidence, communication, partnering, leadership, kind personality, energy, open mind and wide sales approach. Katerina demonstrates her abilities to coach, train and develop wide scale of people in different industries as well, some specialities baased on social training given by Katerina to audience are unique, all leveraged from many years of experiences.

Petr a Lenka

PETR HÁJEK ARCHITEKTI

Milá Kateřino, děkujeme Ti se ženou Lenkou za večer spojený s exkurzí do společenské etikety. Výklad a pohoštění bylo znamenité, ale tuto zpětnou vazbu jistě nemáš jen od nás. Píši Ti tedy především pro to, abys věděla, že jsi mě inspirovala. Zavedl jsem amuse-bouche pro nové klienty našeho architektonického ateliéru (a měli jsme úspěch). Když je někdo u nás poprvé, dostane první skicu přímo od “šéfkuchaře” zdarma a pak se rozhodne zda zůstane :-)...

Andrea Křížová

Komerční banka, a. s.

Bylo to krásné setkání s kolegy a paní Kateřinou Braithwaite na akci - Etiketa v každodenní praxi, vývoj v čase v moderní historii Evropy a náš osobní vliv na kultivaci nejbližšího okolí … opravdu moc zajímavé. A pro mě osobně – možnost - si v rámci lekce zkusit v praxi, jaké záludnosti může přinést vzájemné představování – báječný nápad.

Petr Rozkošný

iWant, Service Department Manager

Moc děkuji za seminář Netikety.

Vzhledem k dané situaci, kdy se snažím studovat různé formy komunikace, byl tento seminář právě to, co jsem hledal.

Forma, struktura a flow, který workshop měl, mi pomohl si utříbit myšlenky, dozvědět se nové věci i poznat pohled ostatních účastníků. Určitě tento seminář rád doporučím i dále.

 

Michaela Löblova

PROGRAM HEALTH PLUS, sales director

Vážená a milá Kateřino, děkuji Vám za příjemný a inspirativní večer/podvečer. I když jsem si myslela, že jsem v této oblasti zběhlá, uvědomila jsem si, že občas dělám nevědomky chyby, o kterých je dobré vědět.

Přeji Vám hezký den a těším se na setkání s Vámi. Michaela

Anna Urbanová & tým prodejny

PRADA, Store Manager

„Ráda bych touto cestou poděkovala Kateřině za opravdu povedený start nového pracovního týdne, který pozitivně naladil nás všechny. Kateřina si na nás našla čas a ukázala nám svou práci, tj. školení, koučování. Zároveň zvolila výbornou, a pro nás přínosnou formu a téma prezentace, a to „Etiketa zákazníků a specifikace vybraných kultur klientů“. Musím konstatovat, že to bylo zajímavé a profesionální. Jsem ráda, že Kateřina patří k našim klientkám, a že jsem ji mohla osobně poznat. Kateřino, moc děkujeme a budeme se těšit na případné repete!“

 

Veneta Macanovic

Workforce Management Leader GBS CEE Global Business Services

Dear Mrs Braithwaite, I am sure my colleagues from IBM women Board have already thanked to you, but I wanted also to send personal note. I really wanted to thank you personally for excellent session today! The topic is indeed very interesting and wide and can be never-ending. I really enjoyed everything, your perfect communication, content, all interesting stories. This evening at dinner, I was talking about this session to my teenage daughter. And you can imagine how teenagers listen to adults. But when I started to talk about your sessions, your stories, all historical facts ..she was looking at me for about 30-40 minutes, wide opened eyes and ears!  I do not remember for a long time that something drag her attention like this. THANK YOU very much.

Gabriela N.

CzechInvest

Chtěla jsem Vám ještě jednou poděkovat za inspirativní setkání a milé seznámení. 

Zpětná vazba na školení byla opět super. :-)

Libor Kubíček

MGC servis, s.r.o.

Vážená paní Kateřino, chci Vám za celou naši firmu poděkovat za velmi zajímavé školení. Myslím, že budu mluvit za všechny, co se školení zúčastnili, že jsme se dozvěděli spoustu zajímavých informací, které můžeme uplatnit nejenom v našem profesním životě. Dovolím si říci, že to, jak jste školení uchopila, bylo to nejlepší, co jsme kdy zažili. U nás ve firmě jste zanechala nezapomenutelný dojem.

Jana

J&T Finance group

Pro mě osobně to byl nezapomenutelný zážitek. Paní Kateřina, je opravdu jedinečná žena. A moc děkuji, že jste zorganizovaly tento večer.

Milá Kateřino, za celý kolektiv recepčních Vám děkujeme za krásný a inspirativní večer. Naučila jste nás etiketu v každodenní praxi a v druhé části večera zásady chování u stolu, které jsme si prakticky vyzkoušely v 5hvězdičkovém hotelu Carlo IV.

Moc děkujeme za nezapomenutelný zážitek.

Michaela B.

VoZP

Dobrý den, Kateřino, chtěla bych Vám touto cestou poděkovat za dosavadní spolupráci. Jsem velice ráda, že jsem mohla být součástí Talent programu a mít tu příležitost se učit právě od Vás. Pro mě jste velice inspirativní člověk, který je na správném místě. Pokud bych měla celý program hodnotit, tak mohu použít jen samá pozitiva. Ze všech Vašich seminářů jsem si něco odnesla. Byly pro mě přínosem jak v pracovním, tak i v osobním životě. Jsem přesvědčená, že i ostatní členové celého týmu mohou z Talent programu čerpat zkušenosti do budoucna. Nadchla mě zejména metoda 5 židlí, díky které jsem se naučila lépe ovládat své chování a v praxi nemám obavy vyjádřit své potřeby. Dále bych chtěla zmínit dobrou organizaci celého programu, díky které jsme se všichni rovnoměrně zapojili do daných aktivit. Sdílím názor, že tento program by mohl být velkou výhodou i pro jiné organizace.

Stefano Scabbio

Prezident Manpower Group pro Středomoří & Jižní Evropu

Moje osobní manažerská zkušenost při uplatňování Metody 5 židlí spočívá v tom, že umožňuje efektivnější, energičtější a výrazně produktivnější komunikaci napříč organizací, což ve svém důsledku podstatně ovlivňuje její výkon. V práci a v životě obecně totiž příliš často nejednáme efektivně. Naše jednání neodráží naše úmysly. Metoda 5 židlí nám pomůže udělat změnu, kterou tolik potřebujeme.

Barbora Kociánová

S paní Kateřinou jsem absolvovala  setkání jako s mentorem v oblasti mého profesního rozvoje. Pro mě je paní Kateřina  zosobněním inspirace, pozitivní energie  a naprosto profesionálního přístupu. Je skvělým průvodcem pro člověka, který má ambice a chce se posunout na své životní cestě dál. „Děkuji za vše a těším se na naše další setkání“.

Martin Kopejtko

Česká spořitelna - penzijní společnost, a.s. / úsek klientského servisu / člen představenstva

Milá Kateřino,

chtěl bych Vám ještě jednou poděkovat za úžasné dva dny školení, které jsem si moc užil a věřím, že i všichni z mého týmu. Moc si Vážím i toho, jak jste jednotlivé lidi i vztahy mezi nimi dokázala odhalit a ještě navíc jste jim věnovala koučovací minutky, aby si uvědomili, že mají vystoupit ze svých naučených nebo získaných vzorců a taky se podívat na situaci očima toho druhého a nebo z jiné perspektivy. Myslím, že to bylo na celém školení vlastně to nejhodnotnější. A také moc děkuji za Vaši autenticitu. Jste skvělá!

 

Šárka

J&T Finance group

Páteční školení bylo velmi přínosné. Dozvěděla jsem se spoustu nových informací co se etikety a slušného chování týče. Jsou to informace, které určitě využiji jak v pracovním tak osobním životě. Nebylo to klasické, nudné školení ale nazvala bych až zážitkovým. Myslím, že podle mě krom toho, že jsme se skvěle najedly tak jsme u toho zjistily i plno informací jak správně stolovat a nebudeme vypadat v přítomnosti nějaké důležité společnosti jako neandrtálci. :D

Děkuji za tento krásný, příjemný páteční večer.

Daniela Vondráková

Erste Private Banking, Privátní bankéřka

Ahoj Kateřino, byl to skvěle strávený čas a ještě jednou moc děkuju za osvěžení mnohých podstatných detailů. Přeji krásný den a moc se těším na pokračování :-)

Silvia Patrova

BVLGARI, Brand manager

Milá Kateřina, ďakujem veľmi pekne za včerajší, nesmierne inšpiratívny večer. Som rada, že som mohla byť súčasťou a teším sa na ďalšie témy. Rovnako budem rada, ak by sme mohli spolu prediskutovať predstavy spolupráce, šperky sú nádherným námetom diskusie.

Barbora Vojtěchová

AURES Holdings a.s. (AAA Auto) / Financial Services Trainer

Dobrý večer Kateřino,

nejprve bych Vám chtěla opravdu od srdce poděkovat za dnešní školení. Nezažila jsem nic podobného, co by mne tolik nadchlo a nenásilnou a velmi příjemnou formou mne naučilo, jak dělat věci jinak a lépe. Jste opravdu žena na svém místě.

Jiří Smrkovský

HEWLETT-PACKARD s.r.o.

Hello, my name is Jiri Smrkovsky, and I manage an international inside sales team which covers over 36 counties across the EMEA region. Katerina has been invited to our recent management meeting to deliver a Communication in multicultural environment workshop tailored to our needs. The workshop has had a very valuable outcome to both the management team, and myself. In particular, I would like to highlight a better understanding of multicultural aspects in team management, a clarity how to communicate towards various nationality. Also, the style of workshop has helped all participants to know each other in more detail which has a direct impact on the communication effectiveness in their roles.

Veronika Manczalová

AGENTURA ORANGE s.r.o.

Hezký den, Kateřino. My moc děkujeme, že jste přijala naše pozvání. Dámy byly z akce nadšené! A už dlouho jsme neměly tak vysokou účast :-) Děkuji a těšíme se na viděnou někdy příště.

Kateřina G.

obchodní ředitelka

Netiketa je velmi inspirující a praktický webinář plný jednoduchých rad, které se dají hned aplikovat  do každodenního života. Děkuji moc, těším se na další, i osobní, setkání. 

Zuzana Stuchlíková

Partner / Attorney-at-Law at Stuchlíková & Partners, Attorneys-at-Law

I had the pleasure to work with Katerina as a mentor in the Vodafone Women's Leadership Programme. Katerina is a great mentor and coach and has a unique talent for aspirating female leaders. Katerina was always ready to devote her time to the Programme, share her business proficiency skills coupled with her expertise in this field; and offer both valuable practical insights and solutions.

Vendula Imramovska

Defend Insurance Group

Today marked a significant milestone in my journey as a Learning and Development professional.

Organizing an event for our team allowed me the privilege of hosting the insightful Kateřina Braithwaite, who shared invaluable wisdom rooted in the "5chairs" framework 💚 , founded by Louise Evans.

Being on the receiving end of such impactful knowledge was a refreshing change for me 🌱, as I am usually the one in the presenter's seat.

It's moments like these that reaffirm my passion for creating opportunities to connect with inspiring individuals and share their messages with our team.

I'm still processing the wealth of knowledge gained today, and I can't wait to share more insights and reflections with you in future LinkedIn posts.

Gratitude fills me for the opportunity to facilitate such enriching experiences for our team, fostering an environment of continuous learning and growth.

Stay tuned for more reflections as I navigate the lessons gleaned from this morning's event. 🚀✨


❤ Kateřina Braithwaite Thank you, I had confidence that you would be absolutely fantastic!

Bernard

Fjord Bohemia

Hello Katerina, I would like to thank you for yesterday’s training. As you could see our company needs to improve its communication skills urgently, but I trust we are on the right track now thanks to your guiding hand. Looking forward to your next training in January.

Best regards, Bernard

Veronika M.

Head of HR Development

Ochutnávka konceptu 5Chairs s Louise Evans byla zajímavou upoutávkou k tématu, ráda se dozvím o této metodě víc. Kateřina je profesionál a dáma, která akci zorganizovala a provázela jí a setkání mělo úroveň.

Jaroslav Zíka

Generali Shared Services Czech Branch, Branch Manager of Czech

Chtěl jsem vyzkoušet jiný přístup k osobními vzdělání a rozvoji než standardní školení a volba padla na koučování. Lákala mě možnost mluvit o tématech naprosto otevřeně a nebýt svázán daným scénářem vzdělávání. Koučink mě pomohl nenásilně si vytřídit své vlastní myšlenky, podívat se na řešení problémů jiným pohledem a přemýšlet o jiných variantách jak dojít k požadovanému cíli. Ve své podstatě pomůže jen vlastní definování problému tak, aby tomu porozuměl člověk, který není do celé problematiky zasvěcen a jen svými doplňujícími otázkami navádí k rozkrytí pozadí. Koučink vedený Kateřinou určitě naplnil mé očekávání a rád bych je doporučil všem, kteří hledají cestu k cíli a potřebují určitou podporu a pomoc při nalezení toho správného přístupu. Konečné rozhodnutí je vždy na Vás, ale jen to, že sdílíte podstatu problému, máte chuť hledat řešení a ochotu změnit své chování či přístup Vám to rozhodování může výrazně usnadnit.

Alena Holobradá

Absolvovala jsem výuku Time Managementu pod dokonalým a profesionálním vedením.

Tomáš Pochop

BPR, Managing director

Ahoj Kateřino, rád bych Ti tímto poděkoval za školení, které jsi pro naši agenturu připravila. Náplň byla plně vyhovující. Školení bylo přínosem pro každého z účastníků a splnilo očekávání. Naučili jsme se několik typů pro správnou komunikaci vůči dodavatelům, klientům i v rámci firmy. Školení nám pomohlo identifikovat nás samotné a určit naše silné i slabé stránky, na kterých budeme dále pracovat. Spokojenost vyjádřili všichni zúčastnění v BPR týmu.