Kateřina Braithwaite My Bright Way
To Your Success
BW TaLKS, s.r.o. Training and Learning, Knowledge, Seminars Kateřina Braithwaite My Bright Way To Your Success

Kouč se zaměřením na leadership

Komu je kurz určen

  • Kurz je pro toho, kdo chce rozvinout svou osobnost v oblasti vedení lidí a zároveň získat praktické zkušenosti kouče se zaměřením na leadership. Důraz klademe na skutečné situace a problémy z reálného života.
  • Kurz jsou vhodný pro zaměstnance firem jako ucelený program rozvoje měkkých dovedností, osobní zralosti a vedení lidí (a navíc k tomu získají také rekvalifikaci – kouč, kterou mohou využít např. jako interní firemní koučové).

Počet studentů v kurzu

Abychom se Vám mohly maximálně věnovat, tak kapacita kurzu je max. 12 studentů.

Co získá absolvent kurzu

Kurz je zaměřený nejen na získání kvalifikace kouče, ale také na osobnostní růst účastníků, aby se stali excelentními leadery. Propojení s ostatními lidmi jdoucími za podobným cílem, praktické nácviky a sdílení vzájemných zkušeností vytváří jedinečnou dynamiku každého kurzu. Kurz je pro většinu účastníků zcela zásadním přínosem pro další život.

Akreditace

Náš vzdělávací program je akreditovaný Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT). Úspěšní absolventi získají „Osvědčení o rekvalifikaci“ s celostátní platností pro pracovní činnost “kouč”.

V čem se náš kurz liší od ostatních kurzů

Při tvorbě koncepce kurzu jsme vycházely z moderních poznatků psychologie, leadershipu, neurověd, NLP (neurolingvistického programování), mindfulness a práce s podvědomím. Kurz je postaven na základě našich dlouhodobých lektorských zkušeností s prací se skupinami a týmy v různém firemním prostředí a také na praktických zkušenostech s individuálními klienty, a to jak v koučinku, tak v psychologickém poradenství.

Formát a koncept výuky

Kombinace prezenčního kurzu a distančního (on-line) vzdělávání. Rozsah vzdělávacího programu je 121 vyučovacích hodin, z toho 70 prezenčně a 51 distančně..

Distanční (on-line) část, e-learning

  • Vzdělávací program obvykle začíná distanční částí (e-learning), která obnáší 58 hodin distanční výuky. S výukou můžete začít kdykoli po přihlášení a úhradě ceny vzdělávacího programu. Pokud na absolvování distanční části nenajdete čas, lze ji absolvovat i v průběhu prezenčního kurzu.
  • Distanční (on-line) vzdělávání máme na naší platformě https://e-seberozvoj.cz/. Využíváme Learning Management System (LMS) Moodle. Moodle je osvědčený, mezinárodní LMS s českou podporou, který využívají vysoké školy po celém světě.
  • Náš e-learning obsahuje videa, prezentace, testy osobnosti, cvičení, úkoly, audionahrávky a další texty. Přístupy vám zůstanou také po ukončení kurzu.
    .

Prezenční část

  • Prezenční část je v rozsahu 70 vyučovacích hodin. Jedná se o 10 výukových dnů, kde se účastníci fyzicky potkají s lektory v učebně.
  • V prezenční části kurzu se zkušené lektorky zaměřují na praktický nácvik koučinku, a to jak v roli kouče, tak koučovaného. Důraz je kladen na osobní rozvoj (emoční a myšlenkové vzory, efektivní komunikaci, atd.), témata, cíle a reálné problémy účastníků.

.
Podpůrné skupiny

  • Abyste si koučování a probíraná témata zažili do hloubky, rozdělíte se do menších skupinek (ideálně po třech) kde budete trénovat a vzájemně si sdílet zkušenosti. Můžete se scházet osobně nebo online. Doporučujeme minimálně 10 hodin.
    .

U účastníků po absolvování kurzu dochází k velkému osobnímu růstu, který má pozitivní vliv na jejich další život.

Lektoři a garant akreditovaného kurzu

Lektorky mají dlouhodobou praxi v oblasti koučinku, psychologického poradenství, řízení lidí a vzdělávání.

Garantka a lektorka

Radka Loja

Radka je lektorka, koučka a psycholožka. Dříve pracovala v auditorských firmách PWC a EY. Je autorkou knih Emoce pod kontrolou (Grada 2019), Myšlení pod kontrolou (Grada 2022). Více se o ní dozvíte na tomto odkazu Radka Loja.

Lektorka

Kateřina Braithwaite

Kateřina je lektorka, koučka a mentorka. Během své manažerské praxe získala bohaté zkušenosti v oblasti komunikace, leadershipu, obchodu a etikety. Více se o ní dozvíte na tomto odkazu Kateřina Braithwaite.

Lektorka

Olga Lošťáková

Olga je lektorka, koučka a psycholožka. Má rozsáhlou praxi v oblasti HR, konzultací a vzdělávání. Je také autorkou knihy Empatická a asertivní komunikace (Grada 2020). Více se o ní dozvíte na tomto odkazu Olga Lošťáková.

Lektorka

Lucie Řepková

Lucie je nadanou studentkou Vysoké školy ekonomie a managementu. Má bohaté zkušenosti v oblasti marketingu, budování brandu a v práci se sociálními sítěmi. Více se o ní dozvíte na tomto odkazu Lucie Řepková.

Co se v průběhu kurzu naučíte (profil absolventa)

  • Používat filozofii a metody koučinku v oblasti leadershipu a firemního prostředí
  • Lépe rozumět sobě a druhým, koučování leaderů
  • Rozpoznávat a zvládat vlastní i cizí destruktivní myšlenkové a emoční vzorce a postupně je měnit jak u sebe, tak u svých klientů
  • Budovat autoritu a vliv leadera, pracovat se silnými a slabými stránkami osobnosti
  • Přístupy a techniky NLP a Mindfulness při koučování leaderů
  • Efektivní komunikaci a asertivitu
  • Pracovat se sebereflexí a přijímat a poskytovat konstruktivní zpětnou vazbu
  • Získat vyšší sebedůvěru a komunikační schopnosti
  • Zvládat obtížné životní situace a krize
  • Budovat diversitní firemní kulturu s exkluzivní metodou 5 chairs
  • Základy marketingu a know-how pro vybudování vlastní praxe kouče
  • Iniciovat a přijímat životní změny, lépe řešit problémy a konflikty a snadněji se rozhodovat

Učební osnovy (stručně)

  • Role kouče, koučování, etika (základy koučinku, principy koučování)
  • Raport – navázání vztahu s klientem (úvodní konzultace, kontrakt, vytvoření klima důvěry a pochopení)
  • Práce s klientem (koučování leaderů, vývojové koučování, otázky, model GROW, manuál kouče)
  • Charakteristika leadershipu a osobnosti leadera, silné a slabé stránky (typologie GPOP, DISC – testy)
  • Budování vlivu a autority leadera (osobnostní charakteristiky, kompetenční model)
  • Pojetí leadershipu (styly vedení, autentický leadership, situační leadership atd.)
  • Růstové a fixní myšlení (formy mysli a koučovací přístupy, vývojový a transformační leadership)
  • Přístup a techniky mindfulness, osobnost leadera (emoční inteligence, propojení mysli a těla, meditace, mindfulness a zvládání emocí, empatie – základ vztahů a úspěchu, užitečné mentální návyky)
  • Přístup a principy NLP, pokročilé techniky, osobnost leadera (základy NLP, kotvení – přenos emočních stavů, řešení konfliktů – integrace částí, pozice vnímání, pokročilé techniky NLP – osobnost leadera a modelování druhých, schopnost jednat s obtížnými lidmi, vliv na vyšší celky)
  • Vize a cíle leadera (tvorba vize, hodnoty, stanovení realistických cílů – kritéria, práce s motivací a osobní odpovědností, koumání zdrojů a jejich využití
  • Talent management (rozpoznání talentů v sobě a v druhých, rozvoj talentů)
  • Komunikace leadera, řeč těla a neverbální komunikace (základy a zásady efektivní komunikace, zvládání konfliktů, asertivní techniky, aktivní naslouchání, standardní a krizová komunikace)
  • Práce se sebereflexí, zpětná vazba (sebereflexe, poskytování zpětné vazby, přijímání zpětné vazby)
  • Zvládání obtížných životních situací a krizí (krize a zdroje, nalezení nových nápadů a řešení, rozhodování, praktické tipy)
  • Budování diversitní firemní kultury s exkluzivní metodou 5 chairs (práce se stereotypy, agresivní versus kooperativní chování, jak se posunout od útoku ke spolupráci, využití rozdílnosti ke zlepšení vztahů, spolupráce a výkonu)
  • Marketing a know-how pro vybudování vlastní praxe (branding, budování osobní značky, obsahový marketing pro vlastní praxi)
  • Poučení o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci

Navíc dostanete zdarma

  • Kvalitní studijní materiály
  • Hodinu koučování s lektorkou

Knihy

  • Myšlení pod kontrolou – Alfa stav a jeho využití v pracovním a osobním životě (Radka Loja, Grada 2022)
  • Audionahrávky ke knize Myšlení pod kontrolou
  • Emoce pod kontrolou – Pět kroků pro zvládání emocí (Radka Loja, Grada 2019)
  • Empatická a asertivní komunikace (Olga Lošťáková, Grada 2020)

Vstupní předpoklady

Ukončené středoškolské vzdělání, dosažený minimální věk 18 let, základní uživatelská znalost práce na PC

Termíny

Setkáme se 10 krát (pátek + sobota), v čase od 9:00 – 16:00 (hodina přestávka na oběd). Na posledním setkání bude probíhat ověření znalostí (ústní a písemnou formou), oslava a předání certifikátů.

  • 17. – 18. 2.
  • 10. – 11. 3.
  • 14. – 15. 4.
  • 19. – 20. 5.
  • 23. – 24. 6.

Místo konání

K-centrum, Senovážné nám. 23, Praha 1 (6 min pěšky od Hlavního nádraží, do 6 minut pěšky metro B, C, tramvajová zastávka Jindřišská)

Cena

  • Cena kurzu včetně studijních materiálů, knih, hodiny osobního koučinku a přístupů do on-line vzdělávání: 45 000 Kč bez DPH
  • Studenti získají slevu 20 %
  • Po dohodě můžete platit ve dvou splátkách

  • Co když zaplatím a pak nemohu přijít?
    Stát se může cokoliv. Pro získání certifikátu je potřeba zúčastnit se alespoň 80 % výuky. Pokud budete chybět, můžete si zameškané dny doplnit s dalším kurzem.
  • Jak se mám přihlásit na kurz?
    Kliknete na tlačítko níže „Chci se přihlásit“. Budete přesměrování na přihlašovací formulář.
  • Jak mám kurz zaplatit?
    Po vyplnění přihlašovacího formuláře obdržíte zálohovou fakturu, kterou uhradíte. Platíte převodem na účet. Můžeme se domluvit na platbě ve dvou splátkách.
    Můžete také platit prostřednictvím programu Benefit Plus.

Chcete se něco zeptat?

Pokud byste se rádi na něco ohledně kurzů zeptali, napište nám anebo rovnou zavolejte:

Ohlasy klientů

Stanislav Štygler

Komerční banka, a. s.

Moderní Etiketa v praxi mě bavila. Paní Kateřina Braithwaite je veliký profesionál a dáma. Srozumitelně vysvětlí nejen to, jak se chovat při různých příležitostech, ale také smysl tohoto počínání. Doporučuji všem, kteří chtějí být o kousek lepší.

Petr Rozkošný

iWant, Service Department Manager

Moc děkuji za seminář Netikety.

Vzhledem k dané situaci, kdy se snažím studovat různé formy komunikace, byl tento seminář právě to, co jsem hledal.

Forma, struktura a flow, který workshop měl, mi pomohl si utříbit myšlenky, dozvědět se nové věci i poznat pohled ostatních účastníků. Určitě tento seminář rád doporučím i dále.

 

Bernard

Fjord Bohemia

Hello Katerina, I would like to thank you for yesterday’s training. As you could see our company needs to improve its communication skills urgently, but I trust we are on the right track now thanks to your guiding hand. Looking forward to your next training in January.

Best regards, Bernard

Veneta Macanovic

Workforce Management Leader GBS CEE Global Business Services

Dear Mrs Braithwaite, I am sure my colleagues from IBM women Board have already thanked to you, but I wanted also to send personal note. I really wanted to thank you personally for excellent session today! The topic is indeed very interesting and wide and can be never-ending. I really enjoyed everything, your perfect communication, content, all interesting stories. This evening at dinner, I was talking about this session to my teenage daughter. And you can imagine how teenagers listen to adults. But when I started to talk about your sessions, your stories, all historical facts ..she was looking at me for about 30-40 minutes, wide opened eyes and ears!  I do not remember for a long time that something drag her attention like this. THANK YOU very much.

Zuzana Stuchlíková

Partner / Attorney-at-Law at Stuchlíková & Partners, Attorneys-at-Law

I had the pleasure to work with Katerina as a mentor in the Vodafone Women's Leadership Programme. Katerina is a great mentor and coach and has a unique talent for aspirating female leaders. Katerina was always ready to devote her time to the Programme, share her business proficiency skills coupled with her expertise in this field; and offer both valuable practical insights and solutions.

Michaela B.

VoZP

Dobrý den, Kateřino, chtěla bych Vám touto cestou poděkovat za dosavadní spolupráci. Jsem velice ráda, že jsem mohla být součástí Talent programu a mít tu příležitost se učit právě od Vás. Pro mě jste velice inspirativní člověk, který je na správném místě. Pokud bych měla celý program hodnotit, tak mohu použít jen samá pozitiva. Ze všech Vašich seminářů jsem si něco odnesla. Byly pro mě přínosem jak v pracovním, tak i v osobním životě. Jsem přesvědčená, že i ostatní členové celého týmu mohou z Talent programu čerpat zkušenosti do budoucna. Nadchla mě zejména metoda 5 židlí, díky které jsem se naučila lépe ovládat své chování a v praxi nemám obavy vyjádřit své potřeby. Dále bych chtěla zmínit dobrou organizaci celého programu, díky které jsme se všichni rovnoměrně zapojili do daných aktivit. Sdílím názor, že tento program by mohl být velkou výhodou i pro jiné organizace.

Jana

J&T Finance group

Pro mě osobně to byl nezapomenutelný zážitek. Paní Kateřina, je opravdu jedinečná žena. A moc děkuji, že jste zorganizovaly tento večer.

Milá Kateřino, za celý kolektiv recepčních Vám děkujeme za krásný a inspirativní večer. Naučila jste nás etiketu v každodenní praxi a v druhé části večera zásady chování u stolu, které jsme si prakticky vyzkoušely v 5hvězdičkovém hotelu Carlo IV.

Moc děkujeme za nezapomenutelný zážitek.

Šárka

J&T Finance group

Páteční školení bylo velmi přínosné. Dozvěděla jsem se spoustu nových informací co se etikety a slušného chování týče. Jsou to informace, které určitě využiji jak v pracovním tak osobním životě. Nebylo to klasické, nudné školení ale nazvala bych až zážitkovým. Myslím, že podle mě krom toho, že jsme se skvěle najedly tak jsme u toho zjistily i plno informací jak správně stolovat a nebudeme vypadat v přítomnosti nějaké důležité společnosti jako neandrtálci. :D

Děkuji za tento krásný, příjemný páteční večer.

Anna Urbanová & tým prodejny

PRADA, Store Manager

„Ráda bych touto cestou poděkovala Kateřině za opravdu povedený start nového pracovního týdne, který pozitivně naladil nás všechny. Kateřina si na nás našla čas a ukázala nám svou práci, tj. školení, koučování. Zároveň zvolila výbornou, a pro nás přínosnou formu a téma prezentace, a to „Etiketa zákazníků a specifikace vybraných kultur klientů“. Musím konstatovat, že to bylo zajímavé a profesionální. Jsem ráda, že Kateřina patří k našim klientkám, a že jsem ji mohla osobně poznat. Kateřino, moc děkujeme a budeme se těšit na případné repete!“

 

Andrea Křížová

Komerční banka, a. s.

Bylo to krásné setkání s kolegy a paní Kateřinou Braithwaite na akci - Etiketa v každodenní praxi, vývoj v čase v moderní historii Evropy a náš osobní vliv na kultivaci nejbližšího okolí … opravdu moc zajímavé. A pro mě osobně – možnost - si v rámci lekce zkusit v praxi, jaké záludnosti může přinést vzájemné představování – báječný nápad.

Jiří Svěrák

Katerina is strong senior expert and it's my pleasure to work with for many aspects: trust, confidence, communication, partnering, leadership, kind personality, energy, open mind and wide sales approach. Katerina demonstrates her abilities to coach, train and develop wide scale of people in different industries as well, some specialities baased on social training given by Katerina to audience are unique, all leveraged from many years of experiences.

Barbora Fridrichová

Sazka

Dlouho mě nějaké školení tak nezaujalo jako to od paní Braithwaite. Její prezentační dovednosti jsou neuvěřitelné - oční kontakt, témata, prokládání příhodami z praxe. Chtěla bych mít toto školení každý týden .)) A to většinou na školení vydržím poslouchat hodinu, a pak začínám mít problémy se soustředěním. Nechápu, že jsme tam byli 4 hodiny. Super, super, super.

Stefano Scabbio

Prezident Manpower Group pro Středomoří & Jižní Evropu

Moje osobní manažerská zkušenost při uplatňování Metody 5 židlí spočívá v tom, že umožňuje efektivnější, energičtější a výrazně produktivnější komunikaci napříč organizací, což ve svém důsledku podstatně ovlivňuje její výkon. V práci a v životě obecně totiž příliš často nejednáme efektivně. Naše jednání neodráží naše úmysly. Metoda 5 židlí nám pomůže udělat změnu, kterou tolik potřebujeme.

Tomáš Pochop

BPR, Managing director

Ahoj Kateřino, rád bych Ti tímto poděkoval za školení, které jsi pro naši agenturu připravila. Náplň byla plně vyhovující. Školení bylo přínosem pro každého z účastníků a splnilo očekávání. Naučili jsme se několik typů pro správnou komunikaci vůči dodavatelům, klientům i v rámci firmy. Školení nám pomohlo identifikovat nás samotné a určit naše silné i slabé stránky, na kterých budeme dále pracovat. Spokojenost vyjádřili všichni zúčastnění v BPR týmu.

Franco Moscetti

ex-CEO společností Amplifon / Sole 24 Ore

Louise přistupuje k lidem s důvtipem a pokorou, aby uvěřili, že člověk se v životě může vždy zlepšit, pokusit se porozumět tomu druhému bez toho, že by ho soudil, a naslouchat názorům ostatních bez ohledu na to, jak různorodé mohou být. V současném multikulturním a globalizovaném světě, kde je zvládání rozmanitosti klíčem k úspěchu, by Louisina doporučení měla být morálním závazkem. Tento program bych doporučil každému. Může být využit jak pro sebereflexi, tak i pro rozvoj vlastních manažerských dovedností. V mé předchozí roli CEO italské dceřiné společnosti jednoho nadnárodního koncernu mi Metoda 5 židlí pomohla posunout můj tým z průměrného až po jeden z nejlepších oceněných. Metoda 5 židlí je užitečná a praktická a zaručuje kontinuální změnu.

Petr a Lenka

PETR HÁJEK ARCHITEKTI

Milá Kateřino, děkujeme Ti se ženou Lenkou za večer spojený s exkurzí do společenské etikety. Výklad a pohoštění bylo znamenité, ale tuto zpětnou vazbu jistě nemáš jen od nás. Píši Ti tedy především pro to, abys věděla, že jsi mě inspirovala. Zavedl jsem amuse-bouche pro nové klienty našeho architektonického ateliéru (a měli jsme úspěch). Když je někdo u nás poprvé, dostane první skicu přímo od “šéfkuchaře” zdarma a pak se rozhodne zda zůstane :-)...

Daniela Vondráková

Erste Private Banking, Privátní bankéřka

Ahoj Kateřino, byl to skvěle strávený čas a ještě jednou moc děkuju za osvěžení mnohých podstatných detailů. Přeji krásný den a moc se těším na pokračování :-)

Gabriela N.

CzechInvest

Chtěla jsem Vám ještě jednou poděkovat za inspirativní setkání a milé seznámení. 

Zpětná vazba na školení byla opět super. :-)

Veronika M.

Head of HR Development

Ochutnávka konceptu 5Chairs s Louise Evans byla zajímavou upoutávkou k tématu, ráda se dozvím o této metodě víc. Kateřina je profesionál a dáma, která akci zorganizovala a provázela jí a setkání mělo úroveň.

Silvia Patrova

BVLGARI, Brand manager

Milá Kateřina, ďakujem veľmi pekne za včerajší, nesmierne inšpiratívny večer. Som rada, že som mohla byť súčasťou a teším sa na ďalšie témy. Rovnako budem rada, ak by sme mohli spolu prediskutovať predstavy spolupráce, šperky sú nádherným námetom diskusie.

Barbora Vojtěchová

AURES Holdings a.s. (AAA Auto) / Financial Services Trainer

Dobrý večer Kateřino,

nejprve bych Vám chtěla opravdu od srdce poděkovat za dnešní školení. Nezažila jsem nic podobného, co by mne tolik nadchlo a nenásilnou a velmi příjemnou formou mne naučilo, jak dělat věci jinak a lépe. Jste opravdu žena na svém místě.

Vendula Imramovska

Defend Insurance Group

Today marked a significant milestone in my journey as a Learning and Development professional.

Organizing an event for our team allowed me the privilege of hosting the insightful Kateřina Braithwaite, who shared invaluable wisdom rooted in the "5chairs" framework 💚 , founded by Louise Evans.

Being on the receiving end of such impactful knowledge was a refreshing change for me 🌱, as I am usually the one in the presenter's seat.

It's moments like these that reaffirm my passion for creating opportunities to connect with inspiring individuals and share their messages with our team.

I'm still processing the wealth of knowledge gained today, and I can't wait to share more insights and reflections with you in future LinkedIn posts.

Gratitude fills me for the opportunity to facilitate such enriching experiences for our team, fostering an environment of continuous learning and growth.

Stay tuned for more reflections as I navigate the lessons gleaned from this morning's event. 🚀✨


❤ Kateřina Braithwaite Thank you, I had confidence that you would be absolutely fantastic!

Ing. Lucie Klimentová

Müller ČR/SR k.s.

Na školení jsem se moc těšila, neboť Kateřina je skvělý lektor a řečník, věděla jsem, že nudit se nebudu. Také název školení zněl slibně „5 chairs“. Tento workshop skvěle propojuje teorii s praxí, spoustu situací si rovnou vyzkoušíte a setkáte se s mnoha zajímavými lidmi různých oborů. Školení je vhodné jak pro firmy jako nástroj zlepšení interní i externí komunikace, tak i pro soukromé osoby, které mají chuť změnit svůj způsob komunikace vůči sobě, rodině i vůči svému okolí. Kateřina je zkušený odborník, ví o čem mluví, takže jestli váháte, zda na školení jít, pak já ho všem vřele doporučuji.

Kateřina G.

obchodní ředitelka

Netiketa je velmi inspirující a praktický webinář plný jednoduchých rad, které se dají hned aplikovat  do každodenního života. Děkuji moc, těším se na další, i osobní, setkání. 

Jaroslav Zíka

Generali Shared Services Czech Branch, Branch Manager of Czech

Chtěl jsem vyzkoušet jiný přístup k osobními vzdělání a rozvoji než standardní školení a volba padla na koučování. Lákala mě možnost mluvit o tématech naprosto otevřeně a nebýt svázán daným scénářem vzdělávání. Koučink mě pomohl nenásilně si vytřídit své vlastní myšlenky, podívat se na řešení problémů jiným pohledem a přemýšlet o jiných variantách jak dojít k požadovanému cíli. Ve své podstatě pomůže jen vlastní definování problému tak, aby tomu porozuměl člověk, který není do celé problematiky zasvěcen a jen svými doplňujícími otázkami navádí k rozkrytí pozadí. Koučink vedený Kateřinou určitě naplnil mé očekávání a rád bych je doporučil všem, kteří hledají cestu k cíli a potřebují určitou podporu a pomoc při nalezení toho správného přístupu. Konečné rozhodnutí je vždy na Vás, ale jen to, že sdílíte podstatu problému, máte chuť hledat řešení a ochotu změnit své chování či přístup Vám to rozhodování může výrazně usnadnit.

Alena Holobradá

Absolvovala jsem výuku Time Managementu pod dokonalým a profesionálním vedením.

Libor Kubíček

MGC servis, s.r.o.

Vážená paní Kateřino, chci Vám za celou naši firmu poděkovat za velmi zajímavé školení. Myslím, že budu mluvit za všechny, co se školení zúčastnili, že jsme se dozvěděli spoustu zajímavých informací, které můžeme uplatnit nejenom v našem profesním životě. Dovolím si říci, že to, jak jste školení uchopila, bylo to nejlepší, co jsme kdy zažili. U nás ve firmě jste zanechala nezapomenutelný dojem.

Veronika Manczalová

AGENTURA ORANGE s.r.o.

Hezký den, Kateřino. My moc děkujeme, že jste přijala naše pozvání. Dámy byly z akce nadšené! A už dlouho jsme neměly tak vysokou účast :-) Děkuji a těšíme se na viděnou někdy příště.

Barbora Kociánová

S paní Kateřinou jsem absolvovala  setkání jako s mentorem v oblasti mého profesního rozvoje. Pro mě je paní Kateřina  zosobněním inspirace, pozitivní energie  a naprosto profesionálního přístupu. Je skvělým průvodcem pro člověka, který má ambice a chce se posunout na své životní cestě dál. „Děkuji za vše a těším se na naše další setkání“.

Jiří Smrkovský

HEWLETT-PACKARD s.r.o.

Hello, my name is Jiri Smrkovsky, and I manage an international inside sales team which covers over 36 counties across the EMEA region. Katerina has been invited to our recent management meeting to deliver a Communication in multicultural environment workshop tailored to our needs. The workshop has had a very valuable outcome to both the management team, and myself. In particular, I would like to highlight a better understanding of multicultural aspects in team management, a clarity how to communicate towards various nationality. Also, the style of workshop has helped all participants to know each other in more detail which has a direct impact on the communication effectiveness in their roles.

Martin Kopejtko

Česká spořitelna - penzijní společnost, a.s. / úsek klientského servisu / člen představenstva

Milá Kateřino,

chtěl bych Vám ještě jednou poděkovat za úžasné dva dny školení, které jsem si moc užil a věřím, že i všichni z mého týmu. Moc si Vážím i toho, jak jste jednotlivé lidi i vztahy mezi nimi dokázala odhalit a ještě navíc jste jim věnovala koučovací minutky, aby si uvědomili, že mají vystoupit ze svých naučených nebo získaných vzorců a taky se podívat na situaci očima toho druhého a nebo z jiné perspektivy. Myslím, že to bylo na celém školení vlastně to nejhodnotnější. A také moc děkuji za Vaši autenticitu. Jste skvělá!

 

Michaela Löblova

PROGRAM HEALTH PLUS, sales director

Vážená a milá Kateřino, děkuji Vám za příjemný a inspirativní večer/podvečer. I když jsem si myslela, že jsem v této oblasti zběhlá, uvědomila jsem si, že občas dělám nevědomky chyby, o kterých je dobré vědět.

Přeji Vám hezký den a těším se na setkání s Vámi. Michaela